Sochaczew, 25.05.2023 r.
Dyrektor Zakładu Komunikacji Miejskiej ogłasza nabór na stanowisko Referent ds. rozliczeń, w Zakładzie Komunikacji Miejskiej w Sochaczewie
Liczba stanowisk pracy: 1,
Wymagania w stosunku do kandydata:
Wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie nieposzlakowanej opinii,
- umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office,
- wykształcenie średnie,
- samodzielność, skrupulatność, operatywność,
- umiejętność redagowania pism,
- chęci do pracy oraz nauki.
Mile widziane:
- znajomość Ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.
Do zadań wykonywanych na ww. stanowisku w szczególności należy:
- prowadzenie czynności związanych ze Strefą Płatnego Parkowania,
- wystawianie upomnień dotyczących opłat dodatkowych,
- prowadzenie rejestru tytułów wykonawczych,
- opracowywanie zestawień i informacji Strefy Płatnego Parkowania,
- sporządzanie wezwań do zapłaty w zakresie opłat dodatkowych za jazdę bez ważnego biletu,
- kontakt z Urzędem Skarbowym oraz przygotowywanie zgłoszeń na policję w sprawie wykroczeń bez ważnego biletu,
- inne czynności zlecone przez przełożonego.
Warunki pracy na stanowisku:
- oświetlenie: naturalne, sztuczne,
- średnio praca 5 dni w tygodniu,
- średnio 40 godzin tygodniowo,
- praca biurowa.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZKM, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
Wymagane dokumenty:
- podpisany życiorys (CV) z informacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, zawierający adres korespondencyjny, adres e-mail i nr telefonu kontaktowego,
- podpisany list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenia, które umieszczone są na stronie dołączone do ww. naboru, bez których oferty nie będą rozpatrywane.
- ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje.
Wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym list motywacyjny i szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) dodatkowo powinny być własnoręcznie podpisane i opatrzone klauzulą zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji : ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie przez Zakład Komunikacji Miejskiej w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Kontroler Strefy Płatnego Parkowania, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
Termin i miejsce złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Zakładu Komunikacji Miejskiej lub przesłać pocztą:
Zakład Komunikacji Miejskiej
Al. 600 lecia 90
96-500 Sochaczew
Z dopiskiem „Nabór na stanowisko Referent ds. rozliczeń”
w terminie do 09.06.2023 r.
Decyduje data stempla pocztowego/ osobistego dostarczenia oferty do zakładu.
Osoby do kontaktu:
Tomasz Ufa (046) 862-99-27 wew. 107
Monika Izydorek (046) 862-99-27 wew. 106
Dokumenty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami spełniającymi wymogi formalne w celu zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną, w oparciu o którą podjęta zostanie decyzja o naborze.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie www.zkm.sochaczew.pl/bip oraz na tablicy ogłoszeń w Zakładzie Komunikacji Miejskiej w Sochaczewie.
Dyrektor
Beata Furman