Sochaczew, 01.08.2022r.
Dyrektor Zakładu Komunikacji Miejskiej ogłasza nabór na stanowisko Kierowca autobusu w Zakładzie Komunikacji Miejskiej w Sochaczewie
1. Wymiar etatu: 1,
2. Liczba stanowisk pracy: 2,
3. Wymagania w stosunku do kandydata:
a) wykształcenie minimum zawodowe,
b) prawo jazdy kat. D,
c) kwalifikacje zawodowe uprawniające do przewozu osób,
d) znajomość topografii miasta,
4. Zakres wykonywanych czynności na stanowisku:
a) prowadzenie autobusu komunikacji miejskiej według określonego rozkładu,
b) przewóz pasażerów, zatrzymywanie się na wyznaczonych przystankach,
c) wykonywanie tzw. obsługi codziennej (sprawdzanie wyglądu wewnętrznego i zewnętrznego wozu, oświetlenia, wyposażenia, ogumienia, płynów, urządzeń stanowiących o bezpieczeństwie jazdy)
d) utrzymywanie w należytej czystości pojazdów, boksów garażowych,
e) wypełnianie kart drogowych, rozliczanie się z pobranego paliwa,
5. Warunki pracy na stanowisku:
Kierowca autobusu pracuje na dwie zmiany w systemie równoważnym w trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym według określonego harmonogramu pracy. Jedna zmiana może trwać maksymalnie 12 godzin, a czas prowadzenia pojazdu maksymalnie 10 godzin. Kierowca autobusu prowadzi pojazd po wyznaczonej trasie i czasie według rozkładu jazdy. Przerwy w czasie pracy występują na krańcowych przystankach i ich długość wynika z rozkładu jazdy. Zmiany zachodzą częściowo na porę nocną.
6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZKM, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
7. Wymagane dokumenty:
a) dokumenty potwierdzające wykształcenie (kserokopia),
b) CV, z zawartą klauzulą
-
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonej przez Zakład komunikacji Miejskiej, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. A Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. W sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”
c) list motywacyjny.
d) oświadczenia, które umieszczone są na stronie dołączone do ww. naboru, bez których oferty nie będą rozpatrywane.
8. Dokumenty dodatkowe:
a) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
b) inne, które kandydat uważa za istotne w jego przyszłej pracy.
9. Dokumenty należy złożyć do: 16.08.2022r.
a) decyduje data stempla pocztowego/ osobistego dostarczenia oferty do zakładu,
b) miejsce składania dokumentów:
Zakład Komunikacji Miejskiej
Al. 600-lecia 90
96-500 Sochaczew
Osoby do kontaktu:
Ficzygowski Tadeusz tel (046) 862-99-27 wew. 108
Ewelina Diehl tel (046) 862-99-27 wew. 106
Dokumenty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami spełniającymi wymogi formalne w celu zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną, w oparciu o którą podjęta zostanie decyzja o naborze.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie www.zkm.sochaczew.pl/bip oraz na tablicy ogłoszeń w Zakładzie Komunikacji Miejskiej w Sochaczewie.
Informujemy, że Administratorem danych jest Zakład Komunikacji Miejskiej Al. 600-lecia 90 96-500 Sochaczew. Dane zbierane są dla potrzeb danej rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. Złożone aplikacje są przechowywane przez okres 3 m-cy od dnia zatrudnienia osoby na danym stanowisku.
Dyrektor
Beata Furman