W związku z sytuacją epidemiologiczną i zaleceniami służb sanitarnych zachęcamy Państwa do kontaktu telefonicznego, a nie osobistego z biurem naszego Zakładu:
centrala (46) 862 99 27; (46) 862 76 90; (46) 862 76 95
sekretariat wew. 102; kasa wew. 105
Ponadto jeżeli kontakt osobisty nie jest konieczny, przed wejściem do budynku umieszczona jest skrzynka pocztowa umożliwiająca pisemną korespondencję z Zakładem.
-
Pasażerowie posiadający wyrobioną kartę do biletu elektronicznego upraszani są o przedłużanie ważności doładowania w całodobowo dostępnych biletomatach zlokalizowanych w Sochaczewie przy Placu Kościuszki oraz przy stacji PKP.
-
Klienci zaopatrujący się hurtowo w bilety jednorazowego przejazdu oraz karnety proszeni są o wcześniejsze, telefoniczne zamawianie ilości oraz uzgodnienie godziny ich odbioru.
lub e-mail:
-
w sprawach ogólnych: sekretariat@zkm.sochaczew.pl
-
w sprawach Strefy Płatnego Parkowania: spp@zkm.sochaczew.pl
Prosimy o dokonywanie wszelkich płatności przelewem na poniżej podane rachunki bankowe:
-
opłata dodatkowa za jazdę bez ważnego biletu
36 9283 0006 0000 2005 2000 0020
-
opłata dodatkowa w SPP (w tytule podając nr zawiadomienia oraz nr rejestracyjny pojazdu)
22 9283 0006 0043 0197 2000 0040
Jednocześnie przypominamy, że wszelkich opłat można także dokonywać gotówką bez prowizji na w/w numery kont we wszystkich oddziałach
Banku Spółdzielczego w Sochaczewie.